sobota, 21 czerwca 2014

Tag ♡

Witajcie :) Jak wam mija długi weekend ? Mi nawet dobrze, ale szkoda, bo pogoda się trochę zmieniła :c. Zimno, szaro, buro i ponuro... Na dziś przygotowałam " Tag ♡ "  mam nadzieję, że się Wam spodoba :) No to zaczynamy ... 
                                          
Robisz zdjęcia swojemu jedzeniu?
 Rzadko, ale czasem jak chcę wstawić jakieś zdjęcie na Instagrama to się zdarzy :) 

  Czy nosisz makijaż codziennie?
Nie nie noszę makijażu codziennie, ponieważ do szkoły nie mogę ale przeważnie jak mam wolne czy w weekend to noszę makijaż. No ewidentnie teraz noszę bo koniec szkoły to tam nic się nie stanie :>.

Wolisz w wakacje jechać nad morze, czy w góry?
Nad morze <3 Morze się kojarzy z wakacjami, a nie góry :) Góry mi się bardziej z zimą kojarzą, dlatego też może wolę morze xD

Ulubione zajęcie/sport?
W wakacje kocham pływać, grać w siatkówkę plażową, czy biegać-ćwiczyć lekko atletykę <3  Natomiast w roku szkolnym lubię grać w koszykówkę albo piłkę nożną :D


Ulubiona wakacyjna fryzura?
 Rozpuszczone, kok, kitka :) Czasem też warkocz :3

Umiesz pływać?
Tak, umiem :DDD

Co najczęściej robisz w upalne dni?
W upalne dni? Najczęściej jest to tak, że jeżdżę nad jezioro czy na basen :) No opalam się czytam książki i wg jest fajnie :3 Natomiast wieczorkiem wychodzę na dwór i jest MEGAAAA FAJOWO <333 KOCHAM WAKACJE <3 szczególnie z przyjaciółmi i rodziną ♡

Ulubiony wakacyjny kolor lakieru do paznokci? 
Hmmmm, uwielbiam wszystkie kolory. Ale w wakacje uważam, że na moich paznokciach najlepiej wyglądają jasne kolory :D np: różowy, pomarańczowy, niebieski, żółty i wiele innych.


To by było na tyle mojego tagu, mam nadzieję, że się  spodobał. Postaram się jutro też dodać jakiś tag lub jakiś interesujący post :) Proszę, jeśli wchodzicie na bloga, zostawcie komentarz i obserwacje, a ja na pewno się odwdzięczę!!  Miłego dnia <3

3 komentarze:

  1. ŚWIETNIE PISZESZ.
    TYLKO RADA: NIE DODAWAJ ZA DUŻO MINEK, BUZEK TYPU 'XD' BO TO ZNIECHĘCA
    FAJNY TAG. A MOŻNA WIEDZIEĆ JAKI TO TAG ?
    PZDR. ANONIM.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tag to: "Common white girl"
    oczywiście, że zmienię czcionkę skoro mówicie, że nie można się rozczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie napisałaś ten post i ładny wygląd bloga :)
    Chcesz wziąć udział w konkursie na moim blogu ? Oto link :
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń