sobota, 28 czerwca 2014

Moje plany na wakacje ♥

Heiii ♥    

Szczerze mówiąc, chciałabym Wam serdecznie podziękować, a zarazem przeprosić za moją nieobecność ! Dziękuje Wam za te co prawda osiem komentarzy, ale bardzo ważnych dla mnie komentarzy, i choć wiem, że to jeszcze nic w porównaniu z blogiem: http://lucy-luucy.blogspot.com/ czy jakimś innym, ale ja i tak się nie poddam i spróbuję zrealizować swoje marzenie. Aha no i bardzo mocno Was przepraszam, ale wiedzcie, że od ostatniego postu duużo się działo. Ten ostatni tydzień był mega zakręcony, chodziłam do szkoły nawet nie wiem po co. Nie no nie ma co narzekać było super. Wszyściutkie lekcje wolne. W sumie to lepiej dla nas mogliśmy trochę pogadać na luzie i w ogóle. No cóż, ale lekcje też kiedyś się musiały skończyć. No więc po tych luzackich lekcjach,a to poszłam z koleżankami i kolegami na pizzę, a to do parku ogólnie była fajna "integracja". Po tej całej "integracji" poszłam do domu. Nic się ciekawego nie działo. No ogólnie to trochę też pomagałam mamie w sprzątaniu, a potem wychodziłam na dwór. Tam grałam w siatkówkę, jak już komary zaczęły kąsać szliśmy do klatki, zamawialiśmy pizzę, graliśmy w karty, było SPER MEGA EKSTRA FAJNIE ! 
Oczywiście w tym roku musiałam mieć takiego pecha iii... z w-fu pan nic innego mi nie postawił jak piątke, co przyczyniło się do tego, że nie miałam świadectwa z czerwonym paskiem, i zostałam z średnią 4.72 ?!, natomiast świadectwo z paskiem jest od 4.75 ?! trochę miałam pecha no ale cóż. Ważne, że zdałam i idę do następnej klasy. Oczywiście nie myślcie, że jestem jakimś nieukiem czy coś, bo tak nie jest po prostu w tym roku może odrobinę się opuściłam. Nie chwalę się, lecz muszę Wam powiedzieć, że z mojej klasy wyszło 18 osób z 27 po odbiór świadectw z paskami. Kujony !!! Ha ha. Jak sam tytuł dzisiejszego  posta mówi: "Moje plany na wakacje ♥" dzisiaj właśnie w tej chwili oznajmię Wam moje plany na wakacje.
1.W tym roku na milion procent wyjeżdżam do Jantaru miejscowości niedaleko Krynicy Morskiej. Co prawda byłam tam już kilka razy, ale i tak nigdy mi się tam nie znudzi. Jest tam przecudownie. Są tam przepiękne widoki. Nie jestem pewna czy będę miała tam internet, więc do końca nie wiem czy od 7 lipca do 13 będę dodawać posty, zobaczę jeszcze i dam Wam znać, ale będę się starać. 
2. Na stówę też będę w Warszawie i Łodzi. Tam pojadę do rodziny, oraz na zakupy.
3. No i w końcu będę w domciu. Na pewno będziemy razem z przyjaciółmi jeździć nad jezioro czy na basen. No w każdym bądź razie będzie fajnie. No i oczywiście będę robiła różne przypały przed blokiem. 
4. Zapomniałabym pojadę z kuzynkami i przyjaciółmi na wiśnie. Ha ha

 U mnie w te wakacje trochę  będzie się działo, nocy będzie mało, będzie głośno, będzie radośnie.
I wy w komentarzu piszcie co robicie w wakacje. Czekam !!!!
Proszę, jeśli wchodzicie na bloga, zostawcie komentarz i obserwacje, a ja na pewno się odwdzięczę !!! Do zobaczenia ! (A tutaj piosenka, która mi przed chwilą wpadła w ucho, dzięki bratu, który ją śpiewał.) Jutro też postaram się dodać posta, są wakacje więc będzie duuużo pomysłów. Paa 

 

10 komentarzy:

  1. Swietny post Zosia! Nie myslalam, ze potrafisz tak cudnie pisac.
    Ciezko pracuj, a za rok bedziesz miec pasek i duzo komentarzy na blogu! Ja równiez dodalam u siebie podobny post, moze wpadniesz? http://gabriela-favourite-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Gabi :) od Ciebie uslyszec cos takiego... Łał :D Dziekuje jeszcze raz :* Wpadne !

      Usuń
  2. świetny post !! Mam nadzieję ,że plany się udadzą <3

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) mam taką nadzieje, że wszystko wypali :))

      Usuń
  3. No to życzę Ci udanych wyjazdów :3
    Obserwuję bo bardzo spodobał mi się twój blog !
    izz-izzy.blogspot.com
    Mam nadzieję że mój blog również spodoba się tobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji życzę :)
    Bardzo ciekawy post.
    duskaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamierzam przede wszystkim odpocząć od szkoły :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe plany, życzę abyś je spełniła :)

    http://literatura-na-bogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. witam imienniczkę :3





    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń