środa, 9 lipca 2014

Wszystko o mnie.

Hej cześć i czołem !!! 
Co tam u Was słychać ? U mnie wszystko w porządku.Trochę nudno się zapowiadały te wakacje, ale teraz jestem nad morzem i jestem szczęśliwa. Nie było mnie tyle czasu, ponieważ ruter mi się zepsuł :(. Oddaliśmy go do naprawy, odbierzemy po powrocie, i znów będziemy w normalnym kontakcie. W hotelu, w którym teraz jestem jest Wi-fi, zabrałam ze sobą laptopa i na spokojnie piszę posta.W tym poście opowiem Wam o mnie.  
ZACZYNAMY !!! :)
 
1. Imię i nazwisko:
    Zosia Grabowska

(przepraszam za jakość i wg za to, że wyszłam jak wyszłam na tym zdjęciu ale to jest w miarę
ogarnięte, aha no i to zdjęcie jest jak jeszcze byłam w domciu, z góry mówię, że hejty mam gdzieś).
2. Pojawiłam się na świecie:
    23 sierpnia 
3. Miejsce, w którym przyszłam na świat:
    Koło <3  
4. Moje przezwisko:
Zosia, Zonia, Zołi, Sophie, Zoja. 
5. W domu mówią na mnie:
Zosia, Sophie.
6. Marzę ,żeby mieć na imię:
Laura, Sandra, Ola, Nadia.
7.Mój znak zodiaku:
Panna 
8. Kolor oczu:
 Niebieski 
9. Kolor włosów:
Blond 
10. Rodzeństwo: 
Brat 
11. Jestem:
Praworęczna
12. Chodzę do:
Szkoły Podstawowej nr.1 w Kole
 

    Co Lubię ? 
 1. Ulubiony kolor:  
niebieski, czarny, biały.
2. Ulubiony aktor/aktorka: 
Znaczy ja nie mam jakiegoś ulubionego aktora/aktorki lubię wszystkich, ale że ja jestem jakąś maniaczką Harrego Pottera to grających tam aktorów darzę ogromną sympatią, a tak poza nimi lubię wszystkich aktorów bądź aktorki.
 3. Ulubiony piosenkarz/ piosenkarka:
No więc tak zawsze na pierwszym miejscu będzie mój kochany Dawidek 
!
A dalej na pewno w liście lubianych przeze mnie będą  jeszcze Saszan, Rihanna, Miley Cyrus, Malkemore, Eminem, Arianna Grande, Nicki Minaj.   
4. Ulubiona modelka:
Cara Delevinghe.
5.Ulubiony zespół: 
  The Vamps.
6. Ulubiony film:
 Harry Potter (wszystkie części), Lol, Saga zmierzch (wszystkie części), 3 metry nad niebem, Tylko Ciebie chcę, Now is good, Ostatnia piosenka, Pewnego razu w Rzymie.
7. Ulubiony serial:
Plotkara, Wyklęci, Skins.
8.Ulubiona piosenka:
Wszyściutkie Dawidka, no i ogólnie to co wpadnie w ucho.
9. Ulubiona książka: 
"Musisz to komuś powiedzieć" (może zrobię o tym osobny post, bo mówię Wam super książka, no bynajmniej mi się ona bardzo spodobała)
Harry Potter (wszystkie)
10. Ulubiona dyscyplina sportowa:
koszykówka, siatkówka, piłka nożna, pływanie, lubię też ćwiczyć sama w domu. 

  
To na tyle moich dzisiejszych "wypocin". Mam nadzieję, że się wam spodoba ten post. Jutro może dodam post, ale nie obiecuję. Dobranoc <3 Do zobaczenia!
 

 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz