wtorek, 22 lipca 2014

Letni niezbędnik! ☀ ☀ ☀

Hejka !

Co tam u Was moi mili ? U mnie, wszystko by było w najlepszym po rządku, gdyby nie ten fakt, że...
Po powrocie złapałam jakiegoś wirusa. Co oznacza, że jestem chora :( . Natomiast nie mam gorączki, czy bólu gardła, tylko brzuch mnie boli i wymiotowałam. W dzisiejszym poście przychodzę do Was z "Letnim niezbędnikiem". 

Zacznijmy od mojej sylikonowej torby "JELLY", którą w tym roku kupiłam przez Allegro za 19.90. 
Ja kupiłam ją sobie w kolorze błękitnym, ale były jeszcze w pomarańczowym, różowym, niebieskim, zielonym. Jest ona bardzo pojemna. I przyznam byłam tym lekko zdziwiona.
W mojej torbie koniecznie musi znajdować się jakaś książka, gazeta, czy coś do czytania. 


Zawsze muszą znajdować się też okulary, portfel, kosmetyczka, butelka wody, krem do opalania, mgiełka, pomadka, lusterko, tusz do rzęs, telefon i słuchawki.




Zapraszam do komentowania i obserwacji. Chętnie też poczytam wasze letnie niezbędniki, piszcie w komentarzach. Do zobaczenia ! ☀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz