czwartek, 31 lipca 2014

♥ Ulubieńcy miesiąca- Lipiec ♥

Hello people ! ♥ 
Jak mijają wakacje ? Mi bardzo dobrze.W następną niedzielę jadę do Warszawy. Tam raczej też będę dodawać posty. Dzisiaj przygotowałam dla Was moich "lipcowych ulubieńców". W czerwcu tego typu postu niestety nie dodałam, ponieważ nie miałam jako tako swoich "ulubieńców". 

ZAPRASZAM ! ♥

1. ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI:
Jednym z moich "ulubieńców" kosmetycznych jest pomadka "Baby Lips", kupiłam ją w Rossmannie za 10 złotych. To jest cudowne nawilżenie dla moich ust. 


Drugim "ulubieńcem" kosmetycznym jest tusz do rzęs Rimmel ScandalEyes, kupiłam go też w Rossmannie za 18.99. Wydłuża, pogrubia i zakręca rzęsy, dlatego ślicznie wygląda na rzęsach. 


Kolejny "ulubieniec" lipca znów jest do ust, czyli błyszczyk Lovely Extra Lasting kupiony również w Rossmannie za 8.79. Napełniony po brzegi kolorem błyszczyk Extra Lasting wpasuje się w usta na wiele godzin.


2.ULUBIEŃCY FILMOWI/ ULUBIONE SERIALE:
Jeśli chodzi o ulubieńców filmowych są to: 
 Trzy metry nad niebem ♥ 



Now is good ♥


Lol  ♥


Jeśli chodzi o seriale to są te: 
Skins ♥



To na tyle moich ulubieńców. Aha no i jeszcze jedno zapraszam na bloga Gabrysi : http://gabriela-favourite-things.blogspot.com/  ❤️ Do zobaczenia ! 

3 komentarze:

  1. mam 3 pomadki baby lips i ten błyszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadki są super, uwielbiam też Skinsów ♥
    http://queen-of-day.blogspot.com/ obserwacja? ja już:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystkie te filmy co wymieniłaś <3 Są naprawdę świetne :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń